Trendy , które nigdy nie powinny zniknąć!


Witam ! Coraz bardziej się rozkręcam. W tym poście zawarte będą moje ulubione trendy, więc wasze mogą być inne. Po tym króciutkim wstępie  zapraszam do czytania.




Pierwszy trend, który na pewno zna każdy i pewnie większość go posiada, a mam na myśli choker. Jest to to hit zeszłego i tego roku, który mam nadzieję, że nigdy nie zniknie. Niektórzy mówią na to obrożą dla psa. Moim zdaniem ludzie nie powinni w ten sposób komentować, ponieważ wszystko jest dla ludzi. Jednemu się to podoba, a drugiemu nie więc nie rozumiem oburzenia innych osób. Na początku sama tak myślałam, ale szybko zmieniłam zdanie. Teraz nie wyobrażam sobie selfie bez nich.



Kolejnym trendem, który moim zdaniem jest warty uwagi to spodnie zwane boyfriend. Są mega wygodne, pasują do wszystkiego. Podobają mi się one ze względu na ich cięcie, czyli że są rozszerzane na całej długości. Wygodne, praktyczne. Moim zdaniem są godne polecenia.




Hybrydy. Nie wiem do końca, czy to jest trend, ale w 2016 roku tyły one hitem. Mi chodzi bardziej o tak zwane lustra. Super efekt. Myślałam, że ich samodzielne zrobienie jest niewykonalne. A jednak. 


Michael Kors. Jest to najsławniejsza firma na świecie. Kiedy zobaczyłam jedną z torebek na Instagramnie zakochałam się. Są one inne niż wszystkie. Nie mają strokatych elementów tylko napis Michael Kors przez to są one wyjątkowe i niepowtarzalne.



Ostatnim trendem jest bomberka z naszywkami. W mojej szafie posiadam dwie, ale mam nadzieję, że moja kolekcja będzie się powiększała. Jest to najwygodniejsza bluza jaką do tej pory miałam.


Okej. To by było na tyle. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Nie zapomnijcie zostawić komentarza odnośnie waszych ulubionych trendów. Chętnie poczytam i może się zainspiruje.
Do zobaczenia ! :)



Komentarze

  1. yeż tak uważam <3 obserwuje i licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwracaj uwagę na pisownię niektórych wyrazów. Jeśli już piszesz notki, to przed opublikowaniem przeczytaj je kilka razy i sprawdź czy czegoś źle nie napisałaś, bo chyba Ci słownik nawala.. I na miłość boską..NIE RÓB PRZERW PRZED ZNAKAMI INTERPUNKCYJNYMI, bo to aż w oczy boli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze to jest mój blog, po drugie nikt Ci nie każe go czytać, jak tak bardzo Cię bolą oczy, a po trzecie każdy uczy się na błędach.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty